Ukryj komunikat X TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatności

Vip Car Sp. z o.o.
45-273 Opole
ul. Pużaka 6

NIP 754-24-32-283
50,68179º N 17,95542º E

Sekretariat
tel. 77 4 032 032
fax. 77 4 032 051
e-mail: sekretariat@vipcar.pl


Pomoc drogowa Vip Car

600 022 856


Renault i Dacia Assistance

22 575 99 99


Dojazd do nas


Wyświetl większą mapę

Firma Vip Car działa w branży motoryzacyjnej na Opolszczyźnie od 1992 roku. Naszymi podstawowymi działalnościami są:

  • sprzedaż i serwis samochodów Renault i Dacia (autoryzacja),
  • sprzedaż i serwis samochodów Nissan (autoryzacja)
  • sprzedaż i serwis samochodów Isuzu (autoryzacja),
  • poprzez spółkę powiązaną osobowo sprzedaż i serwis samochodów Opel oraz Chevrolet (autoryzacja),
  • sprzedaż i serwis samochodów używanych wszystkich marek,
  • serwis blacharsko-lakierniczy,
  • usługi Stacji Kontroli Pojazdów.

 

 

Przez ten okres zdobyliśmy wielu wiernych klientów, dzięki czemu jesteśmy postrzegani jako firma solidna, godna zaufania, świadcząca usługi na najwyższym poziomie. Dbamy o wysokie zadowolenie naszych klientów oraz stałe podnoszenie jakości naszej pracy. Jako pierwsza w Opolu autoryzowana firma świadcząca usługi sprzedaży i serwisu samochodów uzyskaliśmy Międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2000.

W 2005 roku oddaliśmy do użytku największy i najnowocześniejszy w naszym regionie serwis blacharsko – lakierniczy obejmujący powierzchnię około 1000 m2 oraz zakupiliśmy samochód pomocy drogowej (platforma do przewozu trzech samochodów). Najnowocześniejszy sprzęt oraz wykwalifikowana kadra pracowników serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego sprawia, że naprawa samochodów i likwidacja szkód przebiega szybko, solidnie i skutecznie. Zdobyte doświadczenie oraz bogate zaplecze techniczne pozwalają nam przeprowadzać naprawy pojazdów wszystkich marek. Podpisane umowy z towarzystwami ubezpieczeniowymi na naprawy bezgotówkowe, likwidację szkód we własnym zakresie oraz członkostwo w Sieci Naprawczej PZU świadczy o naszym wysokim profesjonalizmie.

W 2004 roku oddaliśmy do dyspozycji naszych klientów Stację Kontroli Pojazdów.

Dbamy także o rozwój własnej sieci sprzedaży i serwisów, podpisując umowy agencyjne z przedsiębiorstwami z większych miast naszego obszaru działania. Obecnie współpracujemy z firmami FOMAR w Nysie oraz For Car w Kędzierzynie – Koźlu.

W 2005 roku zostaliśmy docenieni w prestiżowym regionalnym konkursie „Opolska Marka” w kategorii „usługa 2005”, otrzymując wyróżnienie przyznane przez jury konkursu oraz zwyciężając w  plebiscycie mieszkańców Opolszczyzny.

Wielokrotnie uzyskiwaliśmy wysokie lokaty w Wielkim Teście Salonów tygodnika motoryzacyjnego Auto Świat:

  • 2005 – najlepszy salon Renault w Polsce, TOP 20 salonów wszystkich marek,
  • 2006 – najlepszy salon Renault w Polsce, TOP 20 salonów wszystkich marek, najlepszy salon na Opolszczyznie,
  • 2008 – najlepszy salon Renault w Polsce, TOP 20 salonów wszystkich marek, najlepszy salon na Opolszczyznie.

Nasza praca została rónież doceniona przez Renault: 

  • 2009 – Renault Global Quality Award za doskonałe wyniki jakościowe, wyróżniające nas na tle innych salonów i serwisów Renault,
  • 2010 – Renault Global Quality Award za doskonałe wyniki jakościowe, wyróżniające nas na tle innych salonów i serwisów Renault,
  • 2012 – najlepszy salon w Polsce – Dealer Of The Year,
  • 2014 – najlepszy salon w Polsce – Dealer Of The Year,
  • 2015 – najlepszy salon w Polsce – Dealer Of The Year,
  • 2016 - Społeczna Odpowiedzialność Businessu - Dealer Of The Year.

 

Nagroda Dealer of the Year 2016

 

 

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że firma Vip Car otrzymała po raz piąty nagrodę Dealer of the Year i tym samym po raz kolejny znalazła się wśród najlepszych firm na świecie.

W kategorii „Społeczna Odpowiedzialność Businessu", spośród kandydatur z całej Europy, najwyżej oceniona została kandydatura firmy Vip Car z Opola.

Doceniono odpowiedzialność firmy za wpływ jej decyzji i działań na społeczeństwo, w tym podejmowanie długofalowych inwestycji społecznych i kształtowanie kultury organizacyjnej firmy opartej na zaufaniu, odpowiedzialności i przejrzystości.

Doceniono zainicjowany przez firmę Vip Car i realizowany już od ponad 12 lat, wspólnie z MDK Opole i opolską Policją, Festiwal Filmów dla Dzieci „Zero Nudy" i prowadzoną w jego ramach profilaktyczną akcję edukacyjną „Bezpieczna Droga do Kina".

Akcja ma na celu poprawę bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu drogowego w naszym regionie i prowadzona jest we współpracy z Miejską Komendą Policji w Opolu oraz najsłynniejszym polskim rysownikiem komiksowym Papciem Chmielem. Dzieci edukowane są zgodnie z Jego dewizą „Bawiąc uczyć, uczyć bawiąc". To dlatego dystrybucja atrakcyjnych dla dzieci w formie i treści bezpłatnych gadżetów odblaskowych odbywa się w przyjaznej i zabawnej atmosferze projekcji festiwalowych. Nie lada atrakcją również jest możliwość spotkania i porozmawiania z zapraszanymi co roku znanymi aktorami - gwiazdami, występującymi w prezentowanym materiale filmowym bądź użyczającymi swego głosu jego bohaterom.

12 lat pracy. 22 OOO rozdanych gadżetów odblaskowych wraz z towarzyszącymi im edukacyjnymi plakatami i kolorowankami. 15 OOO aktywnych uczestników warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli Policji informujących o podstawowych zasadach ruchu drogowego i korzyściach wynikających z noszenia gadżetów odblaskowych. Namalowane przez Papcia Chmiela plakaty zachęcające najmłodszych do używania ratujących życie odblasków. 180 projekcji filmowych. 32 spotkania z aktorami. 11 festynów na głównym placu miasta.

Impreza NON PROFIT. Wstęp na wszystkie wydarzenia festiwalowe jest zawsze bezpłatny.

 

 

 

Nagroda Dealer of the Year 2015

 

 

 

 

 

 

Nagroda Dealer of the Year 2014

 

Ponad 2000 dealerów Grupy Renault wzięło udział w DEALER OF THE YEAR 2014. Konkurs objął przedstawicieli marki Renault z 35 krajów. Jego celem było wyłonienie najlepszych firm koncesyjnych Renault. Oceniono kompleksową organizację i realizację celów w zakresie sprzedaży i usług posprzedażnych, a w szczególności jakość obsługi klienta w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów technicznych, dostępu do informacji i prawnego kontaktu koncesjonera z klientami, wygody i terminowości usług oraz przestrzegania procedur obsługi, a także rentowności koncesji.  W dniu 10 kwietnia Jérôme Stoll, dyrektor ds. wydajności i wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu wręczył w Paryżu nagrody dla najlepszych 100 dealerów.

 

 

 

 

 

Nagroda Dealer of the Year 2012

 

 

 

 

Nagroda Global Quality Awards 2010

 

 

 

 

 

Stacja kontroli pojazdów
Serwis mechaniczny
Serwis mechaniczny
Serwis blacharsko-lakierniczy
Serwis blacharsko-lakierniczy
Serwis blacharsko-lakierniczy
Serwis blacharsko-lakierniczy
Kawiarnia

Kontakt

Newsletter

Otrzymasz email z informacją, jak potwierdzić subskrypcję.

dodatkowo polecamy

Program lojalnościowy
Sukcesy
Tytus Romek i Atomek
Festiwal filmowy
Tulipan cafe
Karta ratownicza
Aplikacja mobilna